Цельэтойстатьи–проследитьвнутриутробноепроисхождениесенсомоторногоповедениямладенцев. Мырассматриваемразвитиекаксамоорганизующеесявозникновениесложныхформ в результатеспонтанновозникающейактивности,управляемоеврожденнойспособностьюобнаруживатьизапоминатьпоследствияспонтаннойактивности(непредвиденные обстоятельства)иограниченноесенсорнымимоторнымсозреваниеморганизма.
Альтернативна комунікація
Як пояснити дитині з труднощами в розвитку, що відбувається
Перехід від долінгвістичного до мовного спілкування відбувається, як тільки дитина починає розуміти і застосовувати слова для спілкування про людей, тварин, предмети, дії, події.
Діти повинні вміти посилатись на слово, виходячи зі своїх знань та сприйняття ситуації
Навчання слів – це набагато більше, ніж зв’язок словоформи з концептуальною категорією
Використання індивідуальних комунікативних систем у повсякденному житті
Давайте поговоримо про типові повсякденні дії які людина може виконувати протягом дня на прикладах
Значення ЄІС в Україні під час війни
Благодійний фонд «Інститут раннього втручання» (Харків, Україна) та компанія SOFT tulip (Нідерланди) презентують досвід раннього втручання в дитинство під час війни, яка розпочалася в Україні 24 лютого 2022 року